Narrated Ibn `Umar(Ral):
The Prophet (holding out his ten fingers thrice), said, "The month
is thus and thus and thus," namely thirty days. Then (holding out his ten
fingers twice and then nine fingers), he said, "It may be thus and thus
and thus," namely twenty nine days. He meant once thirty days and once
twenty nine days.
In-Book Reference: Book 68, Hadith 51
USC-MSA web (English) reference: Vol. 7, Book 63, Hadith 222 (deprecated numbering scheme)
----------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------
المسمى الوظيفي: محلل نظم معلومات جغرافية (للسعوديين فقط)
الموقع: الرياض، السعودية
شركة جي بي سي العالمية للاتصالات وتقنية المعلومات (GPC ICT)
الوصف:
تحليل البيانات الجغرافية المكانية لدعم اتخاذ القرارات وتحسين العمليات باستخدام أدوات نظم المعلومات الجغرافية (GIS) والمنصات التحليلية والتفاعلية ذات الصلة مثل Tableau وPower BI.
• تحليل البيانات المكانية: تحليل البيانات الجغرافية باستخدام برامج مثل ArcGIS وQGIS.
• تحسين العمليات والاجراءات: تحديد مجالات التحسين وتقديم توصيات استنادًا إلى البيانات المكانية.
• إدارة البيانات: الحفاظ على جودة البيانات المكانية وتكاملها مع أنظمة المؤسسة.
• التقارير والتصورات: إنشاء تقارير وخرائط تفاعلية باستخدام أدوات مثل Tableau وPower BI.
• دعم الجهات المعنية: تدريب المستخدمين وتلبية احتياجات البيانات المكانية.
المتطلبات:
• بكالوريوس في نظم المعلومات الجغرافية ( GIS) أو مجال ذي صلة (يفضل الماجستير).
• خبرة 2-4 سنوات في تحليل البيانات الجغرافية المكانية.
• إتقان ArcGIS، QGIS، Python/SQL والأدوات التحليل والتفاعلية.
• لغة انجليزية (من متوسط الى محترف) متطلب الزامي.
للتقديم:
أرسل السيرة الذاتية إلى
admin@gpcict.com
مع ذكر المسمى الوظيفي في العنوان.
----------------------------------------------------------------------------
المسمى الوظيفي اخصائي دعم إداري/أعمال (للسعوديين فقط)
الموقع: الرياض، السعودية
شركة جي بي سي العالمية للاتصالات وتقنية المعلومات (GPC ICT)
الوصف الوظيفي:
تقديم الدعم إداري ودعم الأعمال، بما يشمل:
• الدعم الإداري العام: إدارة الجداول، الاجتماعات، إعداد الوثائق والتقارير، ودعم تسجيل الموردين.
• الاتصالات والتنسيق: تنسيق الاتصالات والاجتماعات الداخلية والخارجية، وتنظيم الفعاليات ورحلات العمل.
• إدارة المكتب: الإشراف على اللوازم المكتبية وصيانة بيئة العمل.
• إدخال البيانات وحفظ السجلات: إدارة دقيقة للبيانات والوثائق المالية.
• الدعم المالي والموارد البشرية: معالجة التقارير المالية، ودعم إدارة الملفات والمزايا للموظفي والاجراءات ذات الصلة.
المتطلبات الأساسية:
• بكالوريوس في إدارة الأعمال (يفضل الماجستير).
• خبرة 2-4 سنوات في الدعم الإداري ودعم الاعمال.
• إتقان Microsoft Office وأنظمة مثل SAP وOracle
• لغة انجليزية (من متوسط الى محترف) متطلب الزامي.
أرسل السيرة الذاتية إلى
admin@gpcict.com
مع مراعاة كتابة المسمى الوظيفي "اخصائي دعم إداري/أعمال" في العنوان.
----------------------------------------------------------------------------
يعلن مصنع في الصناعية الأولى بالدمام عن حاجته إلى:
• أمين مستودع
• عامل مصنع
الشروط:
• خبرة في مجال المصانع
ترسل السيرة الذاتية إلى البريد الإلكتروني: career@alupco.com
----------------------------------------------------------------------------
We are looking for a candidates for /
* Receivable Accountant
Location: Dammam
Experience: 1-2 years
Qualifications:
- Accounting Certificate
- Saudi nationality
- Excellent command of the English language
- Experience in SAP
If you are interested in this position, Please apply by email and write
the titleemil "Receivable
Accountant"
a.rahaf@rhira.com
----------------------------------------------------------------------------
الشاغر الوظيفي : أخصائي تسويق
- المهام الوظيفية :
1- إعداد الخطط التسويقية.
2- تعزيز التواصل مع المانحين والشركاء.
3- تحليل الأداء التسويقي للحملات.
4- تقديم التقارير للداعمين.
5- تطوير وابتكار أساليب تسويقية.
6- صناعة المنتجات التسويقية.
- المؤهل: بكالوريوس كحد أدنى في : التسويق - إدارة الأعمال - نظم المعلومات الإدارية .
- الخبرة: خبرة سابقة في مجال التسويق، أو الإعلام، أو المجالات ذات الصلة.
- الجنسية : سعودي
- الموقع : مدينة الدمام .
إرسال السير الذاتية على الإيميل التالي :
abdullah.yq@quran-er.org.sa
----------------------------------------------------------------------------
شركة مقاوله مع شركة المياة الوطنية NWC
نبحث عن مهندس/ مهندسه مشروع
المتطلبات:
سعودي الجنسية
تخصص IT او اي تخصص مقارب
خبرة من سنه الى سنتين في ادارة المشاريع
عندهم خلفية في العمل مع مكاتب ادارة المشاريع
للتواصل
Salgh.code@gmail.com
----------------------------------------------------------------------------
شركة تعليمية مقرها جدة تبحث عن الوظيفة التالية للجنسين:
-مدير تسويق
سعودي الجنسيه
كحد ادنى بكالوريوس
المهم يكون لديه خبره في التسويق
يرسل السي في على الايميل :
strategic.advisor.mr@gmail.com
يكتب عنوان الايميل ؛ مدير تسويق
----------------------------------------------------------------------------
تعلن شركة للاستشارات الهندسية عن الاحتياج التالي:
مهندس مدني
مهندس معماري
مهندس كهرباء
مهندس ميكانيكا
في الرياض - جدة - الدمام - المدينة المنورة
سعودي الجنسية
يفضل 3 سنوات خبره وما فوق
Career@almousa-eng.com
----------------------------------------------------------------------------
توظيف فوري لشركه قابضه في مدينه الرياض
( اخصائي مكافحة احتيال )
الشروط
- خبرة في مكافحة غسيل الاموال والاحتيال
- خبرة لا تقل عن سنة
- لتواصل (
HR@ingaz.com.sa)
----------------------------------------------------------------------------
تعلن احدى الشركات الكبرى في مجال مقاولات الطرق في المنطقة الشرقية (الدمام) عن وظيفة:
(مهندس مدني … ضابط سلامة)
* الشروط:
سعودي
خبرة لا تزيد عن سنتان
إعتماد الهيئة السعودية للمهندسين
على من يرغب بالتقدم للوظيفة يرجى ارسال السيرة الذاتية على الإيميل المرفق مع المسمى الوظيفي بالعنوان :
jobs.sjc.dmmam@gmail.com
----------------------------------------------------------------------------
شركة تطوير عقاري بالرياض
لديها عدة شواغر وظيفية حسب التالي :
1- مهندس موقع ( مدني ) خبرة لاتقل عن 3 سنوات في الإنشاءات وحاصل على عضوية المهندسين ويتقن حساب الكميات والبرامج الهندسية .
*مقر العمل في محافظة الخرج .
2- موظف / ه موارد بشرية
سنتين كحد ادنى في قسم الموارد البشرية
شهادة البكالوريوس او القانون
الإلمام الجيد في المنصات الحكومية
تطوير الانظمة واللوائح وصياغة العقود
تطوير واستحداث النماذج بالشركة
التوظيف والاستقطاب
*مقر العمل في مدينة الرياض .
يرجى إرسال السيرة الذاتية والمسمّى الوظيفي على :
projects.ned@outlook.com
----------------------------------------------------------------------------
عيادة تجميل طبية الرياض- حي الياسمين بحاجة إلى:
((مسؤولة علاقات عامة))
-المؤهل/بكالوريوس
-سعودية الجنسية
-تمثيل الشركة
-خبره في المجال الطبي
-ايجادة برامج الاوفس
-التواصل الفعال والاقناع
التقديم على الايميل:
كتابه العنوان ( علاقات عامة)
Jobs@symphony.sa
----------------------------------------------------------------------------
احتياج وظيفي لشركة مشغلة بجامعة حكومية
الشواغر الوظيفية ؛
مساعد طبيب اسنان
تخصص تمريض
فني اشعة
دبلوم
فني تركيبات
دبلوم
الجنسية/ سعودي وغير سعودي
للتقديم الرجاء ارسال السيرة الذاتية على الايميل
Job@wajdlife.com
المكان : المجمعة الزلفي
----------------------------------------------------------------------------
📍المسمى الوظيفي : محاسب في مجال السياحة و السفر
📍المدينة : جدة
📍المؤهل التعليمي والتخصص: بكالوريوس في المحاسبة
📍سنوات الخبرة : خبرة من ٢-٣ سنوات
📍المهارات المطلوبه :
١- اجادة اللغة الانجليزية
٢- خبرة في المحاسبة في مجال السفر و السياحة
٣- اتقان برنامج الاكسل
٤- اتقان التقارير المالية
*المعلومات الاضافية الأختيارية:*
▪القطاع : السياحة و السفر
▪ايام وساعات العمل : ٥ ايام في الاسبوع من ٨ صباحا إلى ٥ مساء
▪️ايام عطلة الاسبوع : يومين يوم
▪المتطلبات : سعودي/ة الجنسية
▪الراتب :يحدد بعد مقابله
📧 للتقديم ارسال السيرة الذاتيه على:
Career@skabco.com
----------------------------------------------------------------------------
📍المسمى الوظيفي : رئيس حسابات
📍المدينة : جدة
📍المؤهل التعليمي والتخصص: بكالوريوس في المحاسبة
📍سنوات الخبرة : خبرة من ٥-٧ سنوات
📍المهارات المطلوبه :
١- اجادة اللغة الانجليزية
٢- خبرة في المحاسبة في مجال السفر و السياحة فقط
*المعلومات الاضافية الأختيارية:*
▪القطاع : السياحة و السفر
▪ايام وساعات العمل : ٥ ايام في الاسبوع من ٨ صباحا إلى ٥ مساء
▪️ايام عطلة الاسبوع : يومين يوم
▪المتطلبات : سعودي/ة الجنسية
▪الراتب :يحدد بعد مقابله
📧 للتقديم ارسال السيرة الذاتيه على:
Career@skabco.com
----------------------------------------------------------------------------
تعلن شركة بالرياض عن توفر شاغر وظيفي للسعودين فقط:
المسمى الوظيفي :
- اخصائي تسويق
📍الرياض
🔴يشترط خبرة سنتين في المجال
التقديم على الايميل( يرجى كتابه اسم الوظيفه في العنوان ) hrsamara1@outlook.com
----------------------------------------------------------------------------
تعلن كليات الرؤية للتعليم في مدينة جدة عن رغبتها في تعيين "فني أجهزة طبية".
المتطلبات:
- سعودي/ة الجنسية
- تصنيف هيئة التخصصات
- خبرة سابقة بنفس المجال
- إمكانية المباشرة خلال شهر
كيفية التقديم:
يرجى إرسال التصنيف والسيرة الذاتية إلى البريد الإلكتروني مع كتابة المسمى في العنوان
career@vision.edu.sa
----------------------------------------------------------------------------
اعلان وظيفي
تعلن شركة البوان للصيانة والتشغيل بالرياض عن توفر شواغر وظيفية
المسمى الوظيفي :
- مدير/ة موارد بشرية
📍الرياض
الجنسية السعودية
المتطلبات:
- درجة بكاليريوس في إدارة الأعمال، الموارد البشرية، أو أي تخصص ذي صلة.
الخبرة:
- خبرة عملية في مجال الموارد البشرية لا تقل عن 4-6 سنوات، مع خبرة في الإدارة أو قيادة فريق.
- خبرة في التعامل مع جميع جوانب إدارة الموارد البشرية مثل التوظيف، تقييم الأداء، التدريب والتطوير، العلاقات العمالية، وإدارة التعويضات والمزايا.
🔴التوظيف فوري
التقديم على الايميل:
Cv@albwan.com
----------------------------------------------------------------------------
مطلوب محامي مرخص لشركه محاماة في الرياض
- خريج قانون او شريعة
- مرخص لممارسة مهنة المحاماة
- خبرة ٣ سنوات فأكثر
- خبرة في الترافع وصياغة اللوائح والمذكرات.
ترسل السيره الذاتيه مع كتابه المسمى في العنوان على الايميل
Hrjod51@gmail.com
----------------------------------------------------------------------------
شركة للاستشارات الهندسية تعلن عن شاغر وظيفي في
الرياض حي الرمال و حي الجنادرية و حي الشفا
تبوك ؛ حفر الباطن؛ الباحة؛ جيزان؛ جدة؛الخرج؛ القصيم؛ ابها؛ طريف؛ القريات, رابغ نجران، الخرمة، بيشة، القنفدة، مكة ولي العهد، حائل؛ عفيف
مهندس مدني سعودي الجنسية , مستوى اللغة الانكليزية متوسط
للتقديم / إرسال السيرة الذاتية على البريد الالكتروني او واتساب
Saud.almojallay@gmail.com
0510613478
----------------------------------------------------------------------------
تُعلن شركة في حي لبن غرب الرياض عن توفر وظيفة شاغرة بمسمى:
اخصائي تسويق الكتروني
المتطلبات:
- درجة البكالوريوس في مجال ذي صلة.
- خبرة لا تقل عن سنه في مجال التسويق الالكتروني وعمليات الترويج
- مهارة في تصميم الاعلانات واعداد العروض
- الالمام الكامل ومعرفة بعمليات الترويج الالكتروني على منصات التواصل الاجتماعي
للتقديم:
يرجى إرسال السيرة الذاتية إلى البريد الإلكتروني التالي مع ذكر المسمى الوظيفي في عنوان الرسالة:
Lenzycomfort@gmail.com
----------------------------------------------------------------------------
We are currently hiring an Accountant to join our team .
Location: Khobar 📍
Job Type: Full-time
Requirements:
•Saudi National
•Bachelor’s degree in Accounting or a related field.
•At least 2 years of experience in accounting.
•Proficient in accounting software such as QuickBooks or SAP.
•Strong written and spoken English skills.
•Detail-oriented with excellent organizational skills.
•Ability to work under pressure and meet deadlines.
How to Apply:
Send your resume to:
jobs.kgs.sa@gmail.com
Be sure to mention the job title in the subject line.
----------------------------------------------------------------------------
مدير مبيعات
#الرياض
-سعودي الجنسية
- خبرة لاتقل عن 5سنوات في نفس المجال ويفضل في مجال التقنيه
-متحدث لبق وقادر على جلب العملاء بجدارة
-اجادة اللغة الانجليزية
- الراتب +10الالاف
للتقديم الرجاء ارسال السيرة الذاتية مع كتابة "المسمى الوظيفي بالعنوان"
Raghad.a@overdosecoffee.co
0508202234
----------------------------------------------------------------------------
وظيفة شاغرة المسمى : ممثلة مبيعات
( توظيف فوري )
رواتب تبدء من 4000 الى 6000
نساء
منطقة الرياض
المتطلبات : . سعودية الجنسية او أبنة مواطنة . القدرة على تحمل المسؤولية وضغط العمل . إجادة مهارات الاتصال والتواصل مع العملاء اللباقة وحسن المظهر
المميزات : عمولة شهرية . عمولة سنوية . تدريب وتطوير
يتم إرسال الـ CV + المدينة + المسمي الوظيفي
الرقم : 0505709538
----------------------------------------------------------------------------
إعلان وظيفي 🛑
شركة تشغيل وصيانه نبحث عن مرشحين للعمل لدى مشروع في منطقة الطائف للوظائف التالية:
1.أخصائي نظم معلومات جغرافية
•المؤهل: بكالوريوس في نظم المعلومات الجغرافية.
•الخبرة: خبرة عملية لا تقل عن 3 سنوات.
2.أخصائي حشرات
•المؤهل: بكالوريوس في علوم الحشرات الطبية أو الصحة العامة.
•الخبرة: خبرة عملية لا تقل عن 3
سنوات.
على من تتوفر لديهم الشروط إرسال السيرة الذاتية على البريد الإلكتروني التالي:
Recruitmenthrr00@gmail.com
يُرجى كتابة اسم الوظيفة في عنوان الرسالة
----------------------------------------------------------------------------
📍تعلن شركة تسويق في مدينة الرياض عن توفر شاغر وظيفي بمسمى (اخصائي تسويق)
المتطلبات :
- مؤهل تسويق ذو صلة
- حديث/ة تخرج
- إجادة استخدام الحاسب الآلي
- مهارات تواصل جيدة
يرجى إرسال السيرة الذاتية على البريد الالكتروني أدناه وكتابة المسمى الوظيفي بعنوان الايميل
jobs97777@gmail.com
----------------------------------------------------------------------------
شركة رائدة في مجال الصناعة في المدينة الصناعية الثانية في الرياض تبحث عن:
مساعد لوجستيك
المتطلبات :
◽️سعودي الجنسية فقط
◽️خبرة لاتقل عن سنتين او سنة في العمل في التخليص الجمركي والخدمات الجمركية ومنصة سابر
◽️معرفة استخدام الحاسب (برنامج الاكسل)
◽️لغة إنجليزية
على من تنطبق عليه الشروط إرسال السيرة الذاتية على البريد الالكتروني مع ذكر الوظيفة و المدينة :
Hrf.jobs@almanara.com.sa
----------------------------------------------------------------------------
شاغر وظيفي للسعوديات في شركة كبرى
المجال: الإنشاءات والمقاولات
المنصب: مساعدة اداريه لمدير العمليات
مكان العمل: مقر الشركة في الرياض مع وجود مشاريع حول المملكة
المزايا: زيادة سنوية - بونس مرتين في السنة
الجنسية: سعودية الجنسية فقط
الشروط : IELTS , Power PI
للتقديم:
يرجى ذكر المنصب في موضوع الإيميل مع إرفاق السيرة الذاتية على:
althubyani.hr@gmail.com
----------------------------------------------------------------------------
يوجد لدينا شاغر مسؤول مبيعات تقنيه
📍المنطقة الرياض
-خبرة ماتقل عن سنتين بسوق العمل بالرياض
-📩Send your CV to
email
alharthin@yns-sa.com
----------------------------------------------------------------------------
إعلان وظيفي
استوديو بيلاتس ويوغا نسائي في الرياض يعلن عن حاجته إلى موظفة استقبال للعمل بدوام جزئي والانضمام إلى فريق العمل:
المتطلبات:
مهارات تواصل ممتازة.
القدرة على العمل تحت الضغط.
تقديم خدمة عملاء متميزة.
تفاصيل الوظيفة:
فترة تدريب: 3 أشهر مع مكافأة مالية، وسيتم التوظيف مباشرة في حال اجتياز التدريب بنجاح.
ساعات العمل: من 9 صباحاً إلى 3 مساءً.
يوم إجازة أسبوعي: يوم الجمعة.
بيئة عمل نسائية مناسبة
رقم التواصل : 0553331062
----------------------------------------------------------------------------
Job Opportunities at Arabian Pipes Company
We are hiring for the following positions:
1. Logistics Coordinator(Riyadh)
• Diploma/Bachelor’s in
Logistics, Supply Chain Management, or related field
• Proficient in English
• Fresh graduates are welcome
2. Marketing Specialist (Riyadh
and Khobar)
• Bachelor’s in Marketing,
Business Administration, or related field
• +1 year of experience in
marketing
• Proficient in English
3. Sales Engineer (Khobar &
Riyadh)
• Bachelor’s in Engineering
• 1+ year of sales engineering
experience
• fluency in English
To apply, send your CV to hr2@arabian-pipes.com with the position and
city in the subject line.
----------------------------------------------------------------------------
تعلن شركة متخصصة في مجال تقنية المعلومات بالرياض عن توفر شواغر وظيفية : ١- مطورة برمجيات الشروط الوظيفية: - بكالوريوس في علوم الكمبيوتر أو أي اختصاص ذي صلة من جامعة معترف بها - ان يكون لديها خبرة سنة فأكثر في asp.net
٢-مختبرة أتمتة جودة البرمجيات
الشروط الوظيفية:
- بكالوريوس في علوم الكمبيوتر أو أي اختصاص ذي صلة من جامعة معترف بها
- خبرة سنة و اعلى فأكثر في الفحص الآلي باستخدام أدوات الفحص مثل playwright
- خبرة في فحص أنظمة ERP, GRP
- شهادة ISTQB وأي شهادات أخرى ذات علاقة
- خبرة في التعامل مع Azyre devops
- خبرة في إنشاء حالات الاختبار اليدوي والآلي
- خبرة في قواعد البيانات Microsoft SQL server
في حال الرغبة بالانضمام يرجى التكرم بإرسال السيرة الذاتية بالمسمى الوظيفي: Jobs@hasib.com.sa
----------------------------------------------------------------------------
تعلن شركة كبرى عن توفر شواغر وظيفية:
اخصائي تسويق
مصمم/ة جرافيك
مقر العمل : الرياض
الشروط:
- خبرة في نفس المجال 6 اشهر كحد ادنى
لمن تنطبق عليه الشروط فضلا التكرم بإرسال السيرة الذاتية (مع كتابة المسمى الوظيفي بالعنوان)
rec.amjad@gmail.com
----------------------------------------------------------------------------
يعلن مركز طبي بمدينة جدة عن توفر شاغر لوظيفة/ علاقات مرضى
المتطلبات:
- درجة البكالوريوس في التخصص ذات العلاقة
- خبرة عمليه سنة فما فوق
- الالمام في استخدام الحاسب الالي
- لغة انجليزية جيدة
- اللباقة في التعامل مع العملاء
يمكنكم التقديم مع ذكر المسمى الوظيفي في العنوان من خلال البريد الالكتروني التالي
CV@getsmart.sa
----------------------------------------------------------------------------
إعلان وظيفة: منسق سلسلة الإمداد (Supply Chain Coordinator)
الموقع: جدة
الراتب: 6,000 - 6,500 ريال سعودي
نبحث عن منسق سلسلة إمداد متميز للانضمام إلى فريقنا في جدة
. (Supply Chain Coordinator)
الشروط والمتطلبات:
-سعودي الجنسية.
-حاصل على الشهادات اللازمة في إدارة سلسلة الإمداد أو المجالات ذات الصلة.
-خبرة عملية من سنة إلى سنتين في نفس المجال.
-مهارات ممتازة في التنظيم وإدارة الوقت.
طريقة التقديم:
إذا كنت تجد في نفسك الكفاءة والانطباق على المتطلبات أعلاه، يرجى إرسال سيرتك الذاتية إلى Careerhiring610@gmail.com مع كتابة "منسق سلسلة الإمداد - جدة" في عنوان الايميل.
----------------------------------------------------------------------------
📢 اعلان وظيفي 📢
تعلن شركة بالرياض عن توفر شواغر وظيفية
لسعودين
المسمى الوظيفي :
- مساعد اداري
📍الرياض
🔴يشترط خبرة في
- منصة قوى
- منصة مدد
- ومنصات حكومية اخرى
- اعداد التقارير
التقديم على الايميل:
Cv@albwan.com
----------------------------------------------------------------------------
تعلن شركة مقاولات في الرياض عن احتياجها شاغر وظيفي بالمسمى التالية :
- مهندس مبيعات
المؤهل ( بكالوريس ومافوق )
التخصص ( يفضل من لدية خبرة هندسية في مجال المقاولات الالكتروميكانيكيه - الحريق ، التكييف )
اللغة الانجليزيه ( جيدة )
يملك رخصة قيادة سعودية سارية
يملك اقامة سارية قابلة للنقل في حال غير السعوديين
للضرورة العاجلة جدا
في حال التوافر يرجى التواصل وارسال السيرة الذاتية على cvjdco@gmail.com
----------------------------------------------------------------------------
إعلان وظيفي
تعلن شركة رائدة في شمال الرياض عن شاغر خدمة عملاء.
-بيئة عمل نسائية.
-شفت واحد صباحي فقط. توظيف فوري
المتطلبات:
-سعودية.
-خبرة سابقة في خدمة العملاء.
-شهادة ثانوي أو أعلى.
-الإلمام باللغة الإنجليزية.
- معرفة جيدة بالحاسب الآلي.
الرجاء إرسال سيرة ذاتية في الإيميل المفرق أدناة مع كتابة المسمى الوظيفي في العنوان:
Careers@shaker.com.sa
----------------------------------------------------------------------------
الوصف الوظيفي: أخصائي مبيعات رقمية
الموقع: الرياض، المملكة العربية السعودية
ملخص الوظيفة:
نبحث عن أخصائي مبيعات رقمية متميز للانضمام إلى فريقنا في الرياض. سيكون لهذا الدور أهمية كبيرة في تنفيذ استراتيجيات المبيعات الرقمية وإدارة علاقات العملاء وتحقيق الأهداف البيعية. يتطلب الدور معرفة عميقة بالمنصات الرقمية واتجاهات السوق واحتياجات العملاء.
المسؤوليات الأساسية:
• تطوير وتنفيذ استراتيجيات المبيعات الرقمية لتحقيق الإيرادات المستهدفة.
• تحديد العملاء المحتملين وبناء علاقات قوية معهم.
• إجراء أبحاث السوق لتحديد الفرص والاتجاهات الجديدة.
• التعاون مع الفرق الداخلية لضمان تقديم حلول تلبي توقعات العملاء.
• تقديم تقارير وتوقعات دورية للإدارة حول المبيعات.
• مواكبة أحدث الأدوات والممارسات في مجال المبيعات الرقمية.
المؤهلات:
• درجة البكالوريوس في التسويق، إدارة الأعمال، أو مجال ذي صلة.
• خبرة مثبتة في المبيعات الرقمية أو دور مشابه.
• معرفة قوية بأدوات ومنصات التسويق الرقمي (مثل Google Ads، وسائل التواصل الاجتماعي، أدوات التحليل).
• مهارات تواصل وتفاوض ممتازة.
• القدرة على العمل في بيئة ديناميكية وتحقيق الأهداف البيعية.
المزايا:
١- سعودي/ة
الراتب يحدد بعد المقابلة
يفضل مهارات التواصل ممتازة
التعلم السريع والمرونه
ايام العمل ثابته بدون شفتات
خمس ايام عمل من الاحد الى الخميس
بيئة ايجابية ومحفزة
تأمين طبي
التقديم عن طريق الايميل ويكتب في خانة العنوان
المسمى المطلوب والمدينة : ( الرياض ) للأهمية .
بالتوفيق للجميع.
الايميل:
Cvbegroup@gmail.com
لابد من كتابة الايميل وليس نسخه!
----------------------------------------------------------------------------
WE ARE HIRING ♦️
Branch Accountant - in Jeddah 📍
We are seeking a Branch Accountant with a degree in Accounting and a
minimum of 2 years of experience
▶︎ Main Tasks:
- Manage customer statements of account and confirm balances
- Process invoices, including lease, rent, damage, limousine, violation,
accident, and miscellaneous charges
- Handle credit notes and receipts (cash, card, transfer, cheque)
- Oversee banking transactions (cash, card, cheque)
- Manage petty cash
If you are interested to joining our team, please share your CV with us
and mention the job title in the subject:
Careers@jrc.com.sa
----------------------------------------------------------------------------
مطلوب مصممة جرافيك بالرياض 📍
الشروط :
سعودية الجنسية
الالتزام بالعمل
التفرغ للمباشره
يفضل من لديها خبرة في مجال المطاعم
يرجى ارسال السيرة الذاتية مع كتابة المسمى الوظيفي والمنطقة على الايميل التالي:
hr.harryspizza@gmail.com
----------------------------------------------------------------------------
شركه رائده بمجال تأجير مساحات العمل نبحث عن:
منسقه إدارية
محاميه
مشرف/مشرفة تسويق
موظف IT
* ضبط النفس
* قدرات تسويقيه
نوع العقد دوام كامل أو عن بعد
hr@aap.services
----------------------------------------------------------------------------
اعلان وظيفي
( طبيب/ه عام ) لقسم الزيارات المنزليه
المتطلبات
الكشف و التشخيص لجميع الأعمار
الكشف والتشخيص للأطفال
متابعة الأمراض المزمنه لكبار السن
الإشراف والتعديل على أدوية كبار السن
الخياطه ( الجروح الصغيره )
القدره على القيام بالإستشارات الهاتفيه
صرف الأدويه
وغيرها من المهام
___________
اخصائية نطق و تخاطب
( العمل بارت تايم )
_______
اخصائيه اجتماعيه
( العمل بارت تايم )
__________
اخصائية علاج وظيفي
( العمل بارت تايم )
Bdooralganamm@gmail.com
----------------------------------------------------------------------------
(🔴) توظيف فوري في( مدرسة اجنايت ):
ندعو جميع الكفاءات الموهوبة للانضمام إلى فريقنا
◀️ للتقديم :( Careers@igniteschool.ae )
➖
----------------------------------------------------------------------------
مطلوب مسئول تسويق خارجى وتصدير
* استقطاب العملاء من الخارج
* على دراية بالاجراءات المطلوبه للتصدير
متطلبات الوظيفه
* ذكور واناث
* العمر من 22 الى 45
* مؤهل عالى مناسب
* اللغه الانجليزية (جيد جدا)
مميزات الوظيفه:
* متوفر سكن
* راتب مجزئ
مكان العمل
المنطقه الصناعيه بالعين السخنه (تيدا)
للتقديم
برجاء ارسال البيانات واتساب فقط 01012948416
----------------------------------------------------------------------------
الجهة : خاصة
الجنسية : جميع الجنسيات
الجنس : إناث
المسمى الوظيفي : خدمة العملاء
المؤهل العلمي : بكالوريوس
الخبرة : -
الراتب : يحدد بعد المقابلة
مدينة الشاغر : دبي
ساعات العمل : 8 ساعات
📧 أرسل السيرة الذاتية بالصيغة PDF مع ذكر المسمي الوظيفي في عنوان الإلكتروني :
Irene@levity.me
الجهة : خاصة
الجنسية : جميع الجنسيات
الجنس : ذكور و إناث
المسمى الوظيفي : مدراء المواقع المدينة
المؤهل العلمي : بكالوريوس
الخبرة : خبرة في نفس المجال
الراتب : يحدد بعد المقابلة
مدينة الشاغر : دبي
ساعات العمل : 8 ساعات
📧 أرسل السيرة الذاتية بالصيغة PDF مع ذكر المسمي الوظيفي في عنوان الإلكتروني :
Afet.recruitment@alfuttaim.com
الجهة : خاصة
الجنسية : جميع الجنسيات
الجنس : ذكور و إناث
المسمى الوظيفي : تيرنر ميكانيكي
المؤهل العلمي : بكالوريوس
الخبرة : خبرة في نفس المجال
الراتب : يحدد بعد المقابلة
مدينة الشاغر : أبوظبي
ساعات العمل : 8 ساعات
📧 أرسل السيرة الذاتية بالصيغة PDF مع ذكر المسمي الوظيفي في عنوان الإلكتروني :
Info@deltaoilgasjobs.com
الجهة : خاصة
الجنسية : جميع الجنسيات
الجنس : ذكور و إناث
المسمى الوظيفي : مصمم جرافيك
المؤهل العلمي : بكالوريوس
الخبرة : خبرة في نفس المجال
الراتب : يحدد بعد المقابلة
مدينة الشاغر : دبي
ساعات العمل : 8 ساعات
📧 أرسل السيرة الذاتية بالصيغة PDF مع ذكر المسمي الوظيفي في عنوان الإلكتروني :
Nastaran.amoori@drsulaimanalhabib.com
الجهة : خاصة
الجنسية : جميع الجنسيات
الجنس : إناث
المسمى الوظيفي : ممرضة مسجلة ، جناح الجراحة الطبية
المؤهل العلمي : بكالوريوس
الخبرة : -
الراتب : يحدد بعد المقابلة
مدينة الشاغر : أبوظبي
ساعات العمل : 8 ساعات
📧 أرسل السيرة الذاتية بالصيغة PDF مع ذكر المسمي الوظيفي في عنوان الإلكتروني :
Marie.DeGuzman@kch.ae
----------------------------------------------------------------------------
(🔴) توظيف فوري في ( مدرسة جيمس نيوميلينيوم):
ندعو جميع الكفاءات الموهوبة للانضمام إلى فريقنا
للتقديم:(hr_nms@gemsedu.com)
➖
----------------------------------------------------------------------------
Job Title: Sales Executive
Location: Dubai, UAE]
Salary: AED 5,000/month + Attractive Incentives
Job Description:
We are seeking a dynamic and motivated Sales Executive to join our team.
The ideal candidate will have excellent communication skills, a
customer-focused mindset, and a proven ability to meet and exceed sales
targets. If you thrive in a fast-paced environment and enjoy building
relationships with clients, we’d love to hear from you!
Key Responsibilities:
• Identify and develop new business opportunities through cold calling,
networking, and market research.
• Build and maintain strong relationships with existing and potential
clients.
• Conduct sales presentations to showcase products/services and
demonstrate their value.
• Achieve and exceed individual and team sales targets and KPIs.
• Negotiate contracts and close sales deals professionally and
effectively.
• Provide excellent customer service and follow up on client inquiries
promptly.
• Collaborate with the marketing team to generate leads and enhance
sales strategies.
• Maintain accurate records of sales activities, client interactions,
and transactions in the CRM system.
• Stay updated on market trends, competitor activities, and industry
developments.
Requirements:
• Proven experience in sales, preferably in [industry, e.g., retail,
real estate, IT, etc.].
• Strong interpersonal, negotiation, and communication skills.
• Self-motivated with a goal-oriented approach.
• Ability to work independently and in a team.
• Familiarity with CRM systems and sales processes is an advantage.
• Bachelor’s degree in Business, Marketing, or a related field is
preferred but not mandatory.
What We Offer:
• A competitive salary of AED 5,000/month.
• Attractive incentive structure based on performance.
• Training and development opportunities to enhance your skills.
• A supportive and collaborative work environment.
How to Apply:
Send your CV to bdm@thepackmate.com
+971 56 432 0616
with the subject line “Sales Executive Application.” Applications will
be reviewed on a rolling basis.
Join us and take your sales career to the next level!
----------------------------------------------------------------------------
Hiring! HR Administrator (Junior Role), Sharjah
Responsibilities
Organize and maintain personnel records, HR documents, contracts and new
hire guides
Liaise with external partners, like insurance vendors, suppliers
Admin duties include sourcing stationery, IT supplies, uniforms, etc
Answer employee's queries about HR-related issues
Assist the payroll department by providing relevant employee
information, including reimbursements
Arrange travel accommodations and process expense forms
Participate in HR projects (e.g. help organize meetings, trainings,
events)
Requirements and skills
Proven work experience as an HR Administrator, HR Administrative
Assistant or relevant role
Experience with HR software, like HRIS or HRMS
Computer literacy (MS Office applications, in particular)
Organizational skills, with an ability to prioritize important projects
Excellent communication and interpersonal skills
Diploma in Human Resources or a relevant field
Salary - Dhs 4,000-4,500 per month plus benefits
Location - Sharjah
Immediate joining preferred
Email your CV - ask@gulneetchadha.com
✨We Are Hiring✨
A leading holding company in Dubai is seeking to hire a qualified
Candidates for the following positions:
- Head of Design
- Fashion Designers
- Sales Manager
- Digital Marketing Manager
- Business Development Manager
- Marketing Manager
- Factory Manager
- Showroom Manager
- Graphic Designer
- Event Coordinator
- Digital Marketing Coordinator
- Retail Manager
- Production Manager
- Fashion Advisor
- Planning Manager
- Cost Controller
- Finance Manager
Requirements:
* Bachelor's degree in any related field
* Experience in Retail is a must
* Transferable Iqama
Interested candidates kindly send your updated CV and mention the job
title in the subject line via 📧 Email: hr1@investment-care.com
----------------------------------------------------------------------------
The ideal candidate will be responsible for dealing with and managing multiple
local real estate agencies promoting the company's developments for sale
through the agencies. You will do so by building a strong relationship with the
agencies and their agents. Essentially, you will be the face of the company.
Responsibilities
Educating the Real Estate Agencies (and agents) of the Real Estate
Development details through Presentations and meets
Constant Follow up and Periodic Meetings with agent teams
Motivating the agencies
Dialogues and discussions with the agencies to understand their
challenges
Analyze clients' data and provide strategic recommendations to clients
Prospect for new sales leads
Assist agencies to close sales
Qualifications
Minimum 2 years' of experience
French, English, Russian and Arabian Speakers
Ability to manage multiple projects and clients
Strong communication and interpersonal skills
Send your CV to salesreception@vakson.com
----------------------------------------------------------------------------
(🔴) توظيف فوري في ( مستشفى دبي لندن ):
ندعو جميع الكفاءات الموهوبة للانضمام إلى فريقنا
◀️ للتقديم : ( recruit@dubailondonhospital.ae )
----------------------------------------------------------------------------
#عقارات_الشارقه #القليعه
للإيجار غرفه وصاله أول ساكن غرفه ماستر بلكون مساحه ممتازة الشقه مضيئه بالكامل تكييف مركزي باركن ساحه ترابيه.
اسعار النماذج تبدء من 25 الف
التسليم خلال 20 يوم
متاحه للحجز.
#sharjah
Qulaa
*spacious 1 Bhk in al qulaa,
First resident
Parking
Balacony
Central A/C
Starting from 25 k
971567115222
----------------------------------------------------------------------------
#Urgent Hiring
We are hiring for the following positions:
Personal Assistant
Finance Analyst
What We’re Looking For:
• At least 1 year of relevant experience
• Strong organizational and communication skills.
• A proactive and can-do attitude.
What We Offer:
• A collaborative and growth-focused environment.
• Competitive salary (to be discussed during the call).
Location – Dubai
Can join urgent
send your resume at – tanya@navis.ae
----------------------------------------------------------------------------
*فرصة عمل*
#مطلوب
صبية للعمل بعيادة تجميل بالشارقة المجاز1
ريسبشن وسليز ويكون معها اقامة قابلة للإعارة
شطورة بتعرف تستخدم الاكسل وبتعرف بالمبيعات
الراتب 3000 + عمولة
اللي بيناسبها تتواصل حصراً عالرقم 👇👇
+971 54 888 2320
----------------------------------------------------------------------------
WE ARE HIRING!
Dubai London Hospital UAE is currently looking for the following roles:
1. Purchase Executive (Mandatory UAE Healthcare Experience)
2. Pharmacist
3. Senior NICU Nurse
4. Registered Nurse - OPD
5. Registered Nurse - ER
6. Lab Technician
7. Customer Service Executive
Qualifications:
• Bachelor’s in required field
• DHA Licensed (For clinical Staff)
• Valid BLS/ACLS/PALS/NRP Certificate (Clinical Staff)
• Can join immediately
Interested candidates can share their CVs at
recruit@dubailondonhospital.ae
*Only shortlisted candidates shall be contacted
----------------------------------------------------------------------------
We are hiring for the below requirements:
1- Executive Assistant to Chairman
2 - Guest Relations Agent
3 - Real Estate Consultant (Arabic/European Speakers)
4 - Real Estate Listing Agent
Job Location: Abu Dhabi
If you are interested, please share your CV to john.razon@psinv.net
#PSIHIRING #AbuDhabiCareers #AbuDhabiJobs #AbuDhabi #AbuDhabiRealEstate
#UAEJobs #UAECareers #ExpatJobs #ExpatCareers #RealEstateJobs
#RealEstateCareers #RealEstateAbuDhabi #RealEstateUAE #RealEstateDubai
#HiringNow@gulfcareerschannel
----------------------------------------------------------------------------
Right Vows
🌟 We're Hiring!
Restaurant Manager / Assistant Manager | Dubai, UAE 🌟
📍 Location:
Dubai, UAE
💼 Position:
Restaurant Manager / Assistant Manager
💰 Salary
Options:
Fixed Salary: AED 2,800 – 4,000
Commission Salary: AED 2,000 – 5,600
🏠 Benefits:
Accommodation, Food, and Visa provided
📜 Terms:
Standard terms as per local labor law
✅ Requirements:
Experience: 2-3 years in a similar role.
Skills: Strong leadership and management abilities to oversee restaurant
operations.
Language: Proficiency in Hindi is a plus.
📌 Apply Now!
📱 WhatsApp:
0543078783
📧 Email:
jobs@rightvows.com
#HiringNow #RestaurantManager #AssistantManager #DubaiJobs
#HospitalityJobs #RightVowsJobs #UAEJobs #ApplyNow
----------------------------------------------------------------------------
Urgent Job Openings at Nehal Hotel - Abu Dhabi
Nehal Hotel, Abu Dhabi is urgently looking to fill the following
positions:
* Barista (Hotel Background)
* Commi Chefs (Hotel Background)
* Duty Manager (Hotel Background With Arabic speaker)
* Front Office Supervisor (Hotel Background With Arabic speaker)
* Hygiene Officer (Hotel Background)
* HSE Officer
Interested candidates are requested to send their CVs to:
careers@nehalhotel.com
Important Note:
We do not use any official mobile numbers for applications. Please
ensure that you send your CV to the official email address provided above.
We are hiring candidates inside the UAE only
careers@nehalhotel.com
Thank you for your interest in joining our team!
----------------------------------------------------------------------------
RightVows
🌟 We're Hiring!
Admin Executive | Dubai, UAE 🌟
📍 Location:
Dubai, UAE
🏭 Industry:
Accounts and Tax
💰 Salary: AED
3,500 - AED 4,000
✅ Requirements:
Experience: Prior experience in accounts and tax-related roles is
preferred.
Skills: Strong administrative skills with attention to detail.
Language: Fluency in English is required; proficiency in Tagalog is a
plus.
Communication: Excellent interpersonal and organizational abilities.
📌 Apply Now!
📱 WhatsApp:
0543078783
📧 Email:
jobs@rightvows.com
#HiringNow #AdminExecutive #DubaiJobs #AccountsAndTax #RightVowsJobs
#JobOpportunity #UAEJobs #ApplyNow@gulfcareerschannel
----------------------------------------------------------------------------
📢 Immediate
Hiring: Admin Assistant in Dubai!
One of our clients is urgently looking for an Admin Assistant to join
their team on or before January 13, 2025.
Requirements:
✅ Minimum 4
years of experience in recruitment.
✅ Must be
currently in the UAE.
📍 Location:
Dubai
If you're interested, send your CV directly to
angelie@blackpearlconsult.com
----------------------------------------------------------------------------
📢 𝗪𝗲’𝗿𝗲
𝗛𝗶𝗿𝗶𝗻𝗴: 𝗛𝗼𝘀𝘁𝗲𝘀𝘀
𝗮𝘁 𝗦𝗼𝗯𝗵𝗮 𝗥𝗲𝗮𝗹𝘁𝘆!
🚀𝗝𝗼𝗯 𝗗𝗲𝘀𝗰𝗿𝗶𝗽𝘁𝗶𝗼𝗻:
🔹𝖦𝗋𝖾𝖾𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝖾𝗅𝖼𝗈𝗆𝖾
𝗏𝗂𝗌𝗂𝗍𝗈𝗋𝗌 𝗐𝗂𝗍𝗁
𝖺 𝗐𝖺𝗋𝗆, 𝗉𝗋𝗈𝖿𝖾𝗌𝗌𝗂𝗈𝗇𝖺𝗅
𝖽𝖾𝗆𝖾𝖺𝗇𝗈𝗋.
🔹𝖣𝗂𝗋𝖾𝖼𝗍 𝗀𝗎𝖾𝗌𝗍𝗌 𝗍𝗈
𝗍𝗁𝖾 𝖺𝗉𝗉𝗋𝗈𝗉𝗋𝗂𝖺𝗍𝖾
𝖺𝗋𝖾𝖺𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗉𝗋𝗈𝗏𝗂𝖽𝖾
𝖺𝗇𝗒 𝗋𝖾𝗅𝖾𝗏𝖺𝗇𝗍
𝗂𝗇𝖿𝗈𝗋𝗆𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇
𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗆𝖺𝗒 𝗋𝖾𝗊𝗎𝗂𝗋𝖾.
🔹𝖠𝗌𝗌𝗂𝗌𝗍 𝗂𝗇 𝗈𝗋𝗀𝖺𝗇𝗂𝗓𝗂𝗇𝗀
𝖺𝗇𝖽 𝗆𝖺𝗇𝖺𝗀𝗂𝗇𝗀
𝖾𝗏𝖾𝗇𝗍𝗌, 𝖾𝗇𝗌𝗎𝗋𝗂𝗇𝗀
𝗌𝗆𝗈𝗈𝗍𝗁 𝗈𝗉𝖾𝗋𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇
𝖺𝗇𝖽 𝗀𝗎𝖾𝗌𝗍 𝗌𝖺𝗍𝗂𝗌𝖿𝖺𝖼𝗍𝗂𝗈𝗇
𝖽𝗎𝗋𝗂𝗇𝗀 𝖼𝗅𝗂𝖾𝗇𝗍
𝗆𝖾𝖾𝗍𝗂𝗇𝗀𝗌, 𝗉𝗋𝗈𝗉𝖾𝗋𝗍𝗒
𝗍𝗈𝗎𝗋𝗌, 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗉𝖾𝖼𝗂𝖺𝗅
𝖾𝗏𝖾𝗇𝗍𝗌.
🔹𝖤𝗇𝗌𝗎𝗋𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝖾𝖼𝖾𝗉𝗍𝗂𝗈𝗇
𝖺𝗋𝖾𝖺, 𝖾𝗏𝖾𝗇𝗍
𝗌𝗉𝖺𝖼𝖾𝗌, 𝖺𝗇𝖽
𝗌𝖺𝗅𝖾𝗌 𝗀𝖺𝗅𝗅𝖾𝗋𝗂𝖾𝗌
𝖺𝗋𝖾 𝖼𝗅𝖾𝖺𝗇, 𝗈𝗋𝖽𝖾𝗋𝗅𝗒,
𝖺𝗇𝖽 𝗐𝖾𝗅𝖼𝗈𝗆𝗂𝗇𝗀
𝖺𝗍 𝖺𝗅𝗅 𝗍𝗂𝗆𝖾𝗌.
📌𝗥𝗲𝗾𝘂𝗶𝗿𝗲𝗺𝗲𝗻𝘁𝘀:
🔹𝗙𝗹𝘂𝗲𝗻𝗰𝘆 𝗶𝗻 𝗚𝗲𝗿𝗺𝗮𝗻/𝗜𝘁𝗮𝗹𝗶𝗮𝗻/𝗦𝗽𝗮𝗻𝗶𝘀𝗵/𝗥𝘂𝘀𝘀𝗶𝗮𝗻
𝗶𝘀 𝗠𝗮𝗻𝗱𝗮𝘁𝗼𝗿𝘆.
🔹𝖤𝖽𝗎𝖼𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇: 𝖧𝗂𝗀𝗁 𝗌𝖼𝗁𝗈𝗈𝗅
𝖽𝗂𝗉𝗅𝗈𝗆𝖺 𝗈𝗋
𝖾𝗊𝗎𝗂𝗏𝖺𝗅𝖾𝗇𝗍;
𝗁𝗈𝗌𝗉𝗂𝗍𝖺𝗅𝗂𝗍𝗒
𝗈𝗋 𝖼𝗎𝗌𝗍𝗈𝗆𝖾𝗋
𝗌𝖾𝗋𝗏𝗂𝖼𝖾 𝖼𝖾𝗋𝗍𝗂𝖿𝗂𝖼𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇
𝗂𝗌 𝖺 𝗉𝗅𝗎𝗌.
🔹𝖤𝗑𝗉𝖾𝗋𝗂𝖾𝗇𝖼𝖾: 𝖯𝗋𝖾𝗏𝗂𝗈𝗎𝗌
𝖾𝗑𝗉𝖾𝗋𝗂𝖾𝗇𝖼𝖾
𝗂𝗇 𝖺 𝖼𝗎𝗌𝗍𝗈𝗆𝖾𝗋-𝖿𝖺𝖼𝗂𝗇𝗀
𝗋𝗈𝗅𝖾, 𝗉𝗋𝖾𝖿𝖾𝗋𝖺𝖻𝗅𝗒
𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝖾𝖺𝗅
𝖾𝗌𝗍𝖺𝗍𝖾, 𝗁𝗈𝗌𝗉𝗂𝗍𝖺𝗅𝗂𝗍𝗒,
𝗈𝗋 𝗅𝗎𝗑𝗎𝗋𝗒 𝗋𝖾𝗍𝖺𝗂𝗅
𝗂𝗇𝖽𝗎𝗌𝗍𝗋𝗒.
🎯 𝗣𝗲𝗿𝘀𝗼𝗻𝗮𝗹
𝗔𝘁𝘁𝗿𝗶𝗯𝘂𝘁𝗲𝘀:
🔹𝖥𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽𝗅𝗒, 𝖺𝗉𝗉𝗋𝗈𝖺𝖼𝗁𝖺𝖻𝗅𝖾,
𝖺𝗇𝖽 𝖼𝗈𝗇𝖿𝗂𝖽𝖾𝗇𝗍
𝗂𝗇 𝗂𝗇𝗍𝖾𝗋𝖺𝖼𝗍𝗂𝗇𝗀
𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖼𝗅𝗂𝖾𝗇𝗍𝗌,
𝗏𝗂𝗌𝗂𝗍𝗈𝗋𝗌, 𝖺𝗇𝖽
𝗍𝖾𝖺𝗆 𝗆𝖾𝗆𝖻𝖾𝗋𝗌.
🔹𝖲𝗍𝗋𝗈𝗇𝗀 𝗐𝗈𝗋𝗄 𝖾𝗍𝗁𝗂𝖼
𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝗉𝖺𝗌𝗌𝗂𝗈𝗇
𝖿𝗈𝗋 𝖽𝖾𝗅𝗂𝗏𝖾𝗋𝗂𝗇𝗀
𝗈𝗎𝗍𝗌𝗍𝖺𝗇𝖽𝗂𝗇𝗀
𝖼𝗎𝗌𝗍𝗈𝗆𝖾𝗋 𝗌𝖾𝗋𝗏𝗂𝖼𝖾.
🔹𝖠𝖻𝗂𝗅𝗂𝗍𝗒 𝗍𝗈 𝗋𝖾𝗆𝖺𝗂𝗇
𝖼𝗈𝗆𝗉𝗈𝗌𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽
𝗉𝗋𝗈𝖿𝖾𝗌𝗌𝗂𝗈𝗇𝖺𝗅
𝗂𝗇 𝗁𝗂𝗀𝗁-𝗍𝗋𝖺𝖿𝖿𝗂𝖼
𝗈𝗋 𝖻𝗎𝗌𝗒 𝖾𝗇𝗏𝗂𝗋𝗈𝗇𝗆𝖾𝗇𝗍𝗌.
📧𝖨𝗇𝗍𝖾𝗋𝖾𝗌𝗍𝖾𝖽 𝖼𝖺𝗇𝖽𝗂𝖽𝖺𝗍𝖾𝗌
𝖼𝖺𝗇 𝗌𝖾𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋
𝗋𝖾𝗌𝗎𝗆𝖾 𝗍𝗈 𝗵𝗶𝗯𝗮.𝗻𝗮𝘇𝗮𝗿@𝘀𝗼𝗯𝗵𝗮𝗿𝗲𝗮𝗹𝘁𝘆.𝗰𝗼𝗺
𝗐𝗂𝗍𝗁 the 𝗦𝘂𝗯𝗷𝗲𝗰𝘁:
𝗛𝗼𝘀𝘁𝗲𝘀𝘀.
----------------------------------------------------------------------------
HSE Officer – *Immediate Joiners Preferred*
We are seeking HSE Officers to join our team immediately.
Qualifications and Requirements:
Expertise in infrastructure, water pipelines, chambers, and sewerage.
NEBOSH IGC and IOSH Managing Safety certifications.
Completion of relevant safety-related training courses.
Prior experience in the UAE is essential.
NDM/NDRC experience is a plus.
If you meet these qualifications and are ready to join immediately,
please send your detailed profile to naresh@admac.ae with the subject line
"HSE OFFICER."
----------------------------------------------------------------------------
We are #hiring Teachers at Gulf Indian High School
Qualifications:-
* B.Ed degree is mandatory.
* Candidates must have a Spouse/Own Visa.
* Minimum 2 years of experience in a similar teaching role.
* Immediate availability to join.
If you are interested or have any references send your cv to email -
careers@gihsdubai.com with subject line : "Job Title" or whatsapp to
0562066444 with “Job title”
----------------------------------------------------------------------------
JOB ANNOUNCEMENT
Al Maaref Private school
/American Curriculum in Dubai is looking for:
- Arabic Teacher (
Elementary )
Requirements:
- The candidate must hold
at least a bachelor's degree.
- American Curriculum
experience.
Send your CV at:
job@almaaref.ae
----------------------------------------------------------------------------
Job Opportunities in Business Bay, Dubai!
We are looking for talented individuals to join our team:
- Design Manager
- Sr Designer
- Visualizer
- Technical Lead ( Structural)
- Technical Manager
- Landscaping Designer
Preference will be given to candidates who:
- Are currently in the UAE
- Can start immediately or on short notice
- Have experience in Luxury Villa's & Mansion Projects
- Possess Project management experience
If you meet these criteria and are interested, please send your updated
CV to careers@opimena.com.
#JobOpportunity #Dubai #UAE #ProjectManagement #LuxuryProjects
----------------------------------------------------------------------------
#Admin_Supervisor in #Dubai
We are currently seeking an experienced #Admin_Supervisor to join our
team! The ideal candidate will have strong leadership and administrative
skills.
Key Responsibilities:
Oversee day-to-day administrative operations
Manage and supervise a team of administrative staff
Ensure efficient facility management and support across various
departments
Provide excellent customer service in a fast-paced environment
Work closely with internal teams to optimize workflow and productivity
Qualifications:
Proven experience in an administrative supervisory role
Fluency in both English and Arabic (spoken and written)
Experience in facility management and hospitality is a plus
Immediate availability is required
If you meet the above qualifications and are ready to take on this
exciting opportunity, we encourage you to apply!
To apply, please submit your resume through LinkedIn or send it to
nabdelhakim@agholding.net
We look forward to hearing from you!
----------------------------------------------------------------------------
Immediate Hiring:
Dubai, UAE - Customer Care
Executive (FM)
As an customer care executive you
will be the first point of contact for our clients and internal teams regarding
facilities management inquiries and issues. and providing exceptional support
to ensure smooth operations.
Qualifications:
- Bachelor's or associate degree
in project management, engineering or similar field
- Proven experience in a help
desk or customer service role, preferably within the facilities management
industry
- Excellent communication and
interpersonal skills, with the ability to interact effectively with clients,
vendors, and internal teams
CVs/Referrals to
careers@azizidevelopments.com
Subject Heading: please mention
job title in the subject line.
PS - Only shortlisted candidates
will be contacted.
----------------------------------------------------------------------------
🌟 Exciting
Opportunity Alert! 🌟
Good Morning, Connections!
Prestige One is Hiring.
We are actively looking for Collection Officers - CRM (French Speakers)
with experience in the Real Estate Development sector (Must have).
📩 If you're
interested or know someone who fits the bill, kindly share your resume or reach
out directly at 0521533698.
dilna@prestigeone.ae
Let's connect and grow together!
#Hiring #JobOpportunity #RealEstateCareers #FrenchSpeakingJobs
#CRMProfessionals #RealEstateDevelopment #CareerGrowth #CollectionOfficer
#Networking #Opportunities
----------------------------------------------------------------------------
🚨 Urgent Hiring:
2 Masons (Tiles, Bricks, Layer)
We are looking for 2 experienced Masons to join our team in Abu Dhabi.
📋 Job Details:
• Salary: AED 1200 to AED 1500
• Benefits: Transportation,
accommodation, and food provided by the company
• Working Hours: 10-hour duty
• Day Off: 1 day per week
• Location: Abu Dhabi
Requirements:
Candidates must be currently available in the UAE.
📩 How to Apply:
Send your CV via email at Talha@tripleoneuae.com
Join us and be part of a supportive team!
----------------------------------------------------------------------------
We are currently hiring for the following positions:
-Operations Officer (should have experience in Marine Industry)
-Health Care Assistant- Home Country License and can join Immediately
-EMT- Full time
-Ambulance Driver
- School Nurse ( Al Ghadeer Area )
-Homecare Nurse
Candidate should have Active DOH License
If you're interested, please send your resume to
recruitment@capitalambulance.ae
----------------------------------------------------------------------------
#humanresources #dubaijobs #helpinghands
Hiring - HR Manager
Location: Dubai, UAE
Organization: SP Jain School of Global Management, Dubai Campus.
Joining: Immediate
Key Responsibilities:
◆ Champion employee engagement and well-being.
◆ Enhance organizational culture and drive performance.
◆ Lead impactful initiatives in alignment with our global vision.
Requirements:
Prior experience in the UAE is highly preferred.
Background in the education sector will be an added advantage.
Interested?
Send your CV to careers.dxb@spjain.org today to join our mission of
excellence in education and workplace innovation
----------------------------------------------------------------------------
Hiring HR Manager!
Our client, a high-net-worth family business in Dubai, is looking for an
experienced HR Manager with a background in construction or interior design. If
you're interested, contact me at hello@dynamicgrowthgroup.com.
#Hiring #HRManager #DubaiJobs #Construction #InteriorDesign
----------------------------------------------------------------------------
🚨 We're Hiring:
Accountant (Immediate Joiners Only) 🚨
📍 Location:
Dubai, UAE
We are looking for a skilled and experienced Accountant to join our team
in Dubai. If you meet the criteria below and are ready for an immediate start,
we want to hear from you!
Responsibilities:
🔹 Prepare
invoices based on approved timesheets from clients and send them for approval.
🔹 Ensure timely
bank payments and manage petty cash accounts.
🔹 Handle and
manage all accounting transactions.
🔹 Book project
expenses into cost centres within the accounting system.
🔹 Prepare,
check, and verify payroll worksheets, ensuring timely salary release, including
overtime, incentives, reimbursements, and ledger deductions.
🔹 Prepare and
submit WPS reports for salary release.
🔹 Assist in
month-end closing, financial reporting, yearly audits, and ICV certification.
Requirements:
🎓 Bachelor’s
degree in Accounting or Finance.
💼 4+ years of
accounting experience, with at least 2 years in UAE/Qatar.
💻 Proficient in
Microsoft Office.
📊 Strong
knowledge of finance, accounting, budgeting, cost accounting, and cost control
principles.
🇦🇪 Knowledge of UAE Labour Laws.
🗣 Excellent
communication skills.
💡 Good knowledge
of Tally ERP Prime.
⚡ Immediate
joiners only.
If you meet the above criteria and are ready to make an impact, apply
now! anupama@indmanrecruitment.ae
----------------------------------------------------------------------------
🎉 We're Hiring!
Join Our Brilliant Team! 🌟
Brilliant International Private School, Sharjah, is looking for
passionate and dedicated educators to join our dynamic team in the following
positions:
📌 SST &
Moral (Arab) Teacher
📌 Year 1 Maths
Teacher (Temporary, 2-month contract)
📌 Music Teacher
If you're enthusiastic about making a difference in students' lives and
fostering a love for learning, we'd love to hear from you!
📧 How to Apply:
Send your updated CV to hr@bips.ae with the position you're applying for
in the subject line
----------------------------------------------------------------------------
🚨 HIRING |
CURRENT VACANCIES🚨
📌 Open
Positions:
1️⃣ 𝗦𝗲𝗰𝗼𝗻𝗱𝗮𝗿𝘆
& 𝗢𝗳𝗳-𝗣𝗹𝗮𝗻 𝗣𝗿𝗼𝗽𝗲𝗿𝘁𝘆
𝗖𝗼𝗻𝘀𝘂𝗹𝘁𝗮𝗻𝘁𝘀
Requirements:
✅ Valid UAE
driving license
✅ Strong
communication and negotiation skills
✅ Knowledge of
Dubai real estate market is a plus
2️⃣ 𝗞𝗶𝗼𝘀𝗸
𝗣𝗿𝗼𝗺𝗼𝘁𝗲𝗿𝘀
(𝗥𝘂𝘀𝘀𝗶𝗮𝗻-𝗦𝗽𝗲𝗮𝗸𝗶𝗻𝗴)
Requirements:
✅ Fluency in
Russian is a must
✅ Outgoing and
confident personality
✅ Ability to
attract potential clients and generate leads
✅ Excellent
customer service skills
3️⃣ 𝙆𝙞𝙤𝙨𝙠
𝘼𝙜𝙚𝙣𝙩𝙨
Requirements:
✅ 1-2 years of
experience in off-plan sales
✅ Valid UAE
driving license
✅ Fluency in
Russian or Additional Languages Preferred
✅ Proven sales
track record
DM me today or email me at des@Binayah.com
----------------------------------------------------------------------------
Hiring for Administrative Assistant!!!
Tasks will be depending on the request / requirements from the
Management. Flexibility and adaptability in the workplace are highly required.
Pay: AED6,000.00 - AED8,000.00 per month
Experience: 5-10 years
Please send your resume to hr@rabanalsafina.com. We look forward to
hearing from you!
----------------------------------------------------------------------------
Urgent Hiring !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
• Technical Manager - 10+ Years Experience in Civil Construction
industry .
• Planning Engineer – 5 + Year Experience in Civil Construction industry
.
• Draftsman ( STR.& ARCH.) - 5 + Year Experience in Civil
Construction industry .
• Document Controller - 5 + Year Experience in Civil Construction
industry .
• Storekeeper - 5 + Year Experience in Civil Construction industry .
• Camp boss – 5+ Year Experience in Labors camp accommodation
Please share your CV if you are available in UAE to the Email ID (saleem@agcew.ae) , Note,
irrelevant CVS are not entertained.
----------------------------------------------------------------------------
King's College Hospital London Dubai is currently looking for experienced
professionals to join our team in various roles:
Locum Contract:
- Call Center Agent
Full-time Contract:
- Senior Registered Nurse for Cathlab
- Sonographer
- Registered Nurse for Operating Theatre
- Registered Nurse for Day-care and Recovery
- Anesthesia Technician
- Laboratory Core Lab Supervisor
- Laboratory Technologist -Histotechnologist
- Learning and Development Specialist
- Patient Care Administrator for Executive Packages
If you meet the necessary qualifications and have the relevant
experience for any of these positions, please consider applying to be part of
our team at King's College Hospital London Dubai. Kindly email your updated
resume to joan.conde@kch.ae with the subject line indicating the role you are
interested in.
Please note that only shortlisted candidates will be contacted for
further steps.
We look forward to potentially welcoming you to our team at King's
College Hospital London Dubai!
----------------------------------------------------------------------------
#humanresources #dubaijobs #helpinghands
Hiring - HR Manager
Location: Dubai, UAE
Requirements:
• Background in construction or interior design is a must.
• Strong HR expertise to lead and enhance organizational processes.
If this sounds like your next career move, reach out to us at:
hello@dynamicgrowthgroup.com
----------------------------------------------------------------------------
We are hiring Internal medicine Specialist
in Abu Dhabi
➡️
Responsibilities:
▪︎Diagnose and Treat Diseases: Provide care for patients with a variety
of medical conditions, including chronic diseases (e.g., diabetes, hypertension)
and acute illnesses (e.g., infections, respiratory problems).
▪︎Patient Care and Management: Develop individualized treatment plans,
prescribe medications, and monitor patient progress to ensure effective
management of conditions.
▪︎Medical Procedures: Perform basic diagnostic procedures and interpret
results from lab tests, X-rays, and other diagnostics.
➡️ Location: Abu
Dhabi
➡️ Job-Type: Full
time
➡️ DOH license is
required
➡️ Salary: Up to
65000 AED
📩 Interested
Doctors please send your CV to:
samar@kayanae.com
🔲 Kindly mention
the job title in the Subject and mention your joining date
#internalmedicine #internalmedicinespecialists #doctorsjob #recruitment
#medicaljobs #drjobs #uae #hospitaljobs
----------------------------------------------------------------------------
Immediate Hiring:
Dubai, UAE - Customer Care
Executive (FM)
As an customer care executive you
will be the first point of contact for our clients and internal teams regarding
facilities management inquiries and issues. and providing exceptional support
to ensure smooth operations.
Qualifications:
- Bachelor's or associate degree
in project management, engineering or similar field
- Proven experience in a help
desk or customer service role, preferably within the facilities management
industry
- Excellent communication and
interpersonal skills, with the ability to interact effectively with clients,
vendors, and internal teams
CVs/Referrals to
careers@azizidevelopments.com
Subject Heading: please mention
job title in the subject line.
PS - Only shortlisted candidates
will be contacted.
----------------------------------------------------------------------------
⚡ Hiring ⚡
Construction Company in Khobar,KSA needs candidates for these vacancies
:
_Contract Manager, 10-15 years of experience , Should work as contract
manager in construction companies and aware about FIDIC contract , he will be
responsible for all company contracts with clints and sub contractors
_Corporate Planning and cost control department manager Civil engineer
with 20 years of experience in mega companies, Should have experience in
leading many projects as Planning manager or PMO manager, Should have
experience in roads and infrastructure project
_Project Director ( Should be a civil engineer with 20 + years of
experience in the field of roads and infrastructure projects, should have
experience as Project Director for mega construction projects with total value
not less than 1 billion SAR
for interested candidates share
your CV on below Email (Hr5@investment-care.com)
Please mention the job title in the subject line .
----------------------------------------------------------------------------
Urgent Hiring !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
• Technical Manager - 10+ Years Experience in Civil Construction
industry .
• Planning Engineer – 5 + Year Experience in Civil Construction industry
.
• Draftsman ( STR.& ARCH.) - 5 + Year Experience in Civil
Construction industry .
• Document Controller - 5 + Year Experience in Civil Construction
industry .
• Storekeeper - 5 + Year Experience in Civil Construction industry .
• Camp boss – 5+ Year Experience in Labors camp accommodation
Please share your CV if you are available in UAE to the Email ID (saleem@agcew.ae)
, Note, irrelevant CVS are not entertained.
----------------------------------------------------------------------------
Design Manager - Riyadh
looking for an Architectural Design Manager with extensive PMC
background with 15+ years experience. My client is a leading engineering
consultant. Candidate must be based in KSA with transferable iqama.
CVs to noufal@propelconsult.com
----------------------------------------------------------------------------
🚀 Exciting
Opportunity in the Dubai, UAE – Associate Director (Intelligent Transport
Systems)
A renowned consultancy company is seeking a seasoned professional to
join their Intelligent Transport Systems (ITS) Consultancy business in the UAE.
This is a niche leadership role for individuals with the technical expertise
and entrepreneurial mindset to drive growth and innovation in the ITS domain.
💼 Position:
Associate Director (Reporting to the Business Unit Director)
📍 Location:
Dubai, UAE
💰 Salary: AED
40-50k per month
Key Responsibilities:
Business Development:
- Generate leads and pursue opportunities across UAE & KSA.
- Build and leverage networks to form strategic partnerships.
- Drive the proposal process, including strategy, bid preparation, and
final approval.
Project Management:
- Lead and manage ongoing and future ITS projects.
- Ensure quality, risk, and stakeholder management across deliverables.
- Oversee contract scope, schedules, and deadlines.
Team Management:
- Allocate resources and prioritize project activities.
- Drive team building and align with corporate culture.
- Plan for new hires and train team members technically.
Qualifications & Experience:
- Bachelor’s Degree in Engineering (Civil or Electronics &
Communications).
- Master’s Degree or MBA is a plus.
- Minimum 15 years of experience in ITS design, master plans, parking
systems, traffic control centers, and technology advisory.
- Familiarity with UAE authorities (ITC approval preferred) or
equivalent experience with relevant bodies globally.
Technical Expertise (Preferred):
- Extensive experience in ITS design, pre-design, and deployment of
technologies such as CCTV, VMS, Traffic Control Systems, and Parking Management
Systems.
- Hands-on involvement in ITS policies, manuals, feasibility studies,
design stages, and tendering processes.
- Knowledge of alternative mobility solutions (EV, SDT) and multi-modal
platforms.
If you’re passionate about shaping the future of intelligent transport
systems and ready to take on this leadership role, we’d love to hear from you!
📩 Apply now with
an updated CV through tanzim@menasaandpartners.com or Direct Message for a
confidential discussion.
----------------------------------------------------------------------------
We are looking for talented professionals to join us.
This recruitment is for large-scale Industrial projects such as:
- Data Centers
- Airport Terminals and Hangars
- Power Plants
- Oil and Gas Facilities
- Substations
- Residential & Commercial Buildings
Job type: Permanent
Location: NAFFCO HQ, Jafza
Open Positions:
Design & Estimation Engineer – ELV Systems
Design & Estimation Engineer
Qualifications:
- Bachelor’s Degree in Electrical Engineering (BE).
Experience:
3 to 4 years of experience in designing & Estimation ELV systems
(Fire alarm system, Emergency lights system, Voice evacuation & PAVA
system, VESDA Etc.)
Required Skills:
- In depth knowledge in Detail design of Fire Detection system such as
Fire alarm system, Emergency lights system, Voice evacuation & PAVA system,
VESDA system Etc.
- Strong understanding of ELV system design standards (NFPA,
International Standards, IP codes and Local codes).
- Proficiency in AutoCAD
- Ability to perform Voltage drop, Battery, Lux, DB calculations.
- Experience in preparing and reviewing design layouts.
- Good Construction knowledge.
- Excellent problem-solving and communication skills.
If you’re interested or know someone who fits these roles, please apply
or refer by reaching out via
sending your CV to 📧 arul.giri@naffco.com
----------------------------------------------------------------------------
#hiring
Job Title: CCTV Engineer
Job Location : Riyadh
Years of Experience : 5 years
Education :
Industrial/Mechanical/Electrical/ Electronics engineering or equivalent
Responsibility:
Knowledge in CCTV system: System administration, software, version
upgrades, patching and hardware configuration updates.
- Installation, configuration, testing functionality and maintenance of
CCTV system.
- Daily monitoring of CCTV, conduct planned routine maintenance of
security systems.
- Diagnose network connectivity issues
- Good working knowledge and understanding of the CCTV technology, its
applications and technological developments
- Follow up the Preventive Maintenance (PM) master plan for Network
System and execute the assigned tasks
- Follow up the complaints from customers and take quick action for
emergency cases
- Executes the required corrective maintenance
- Assigned the necessary supervisor and technician to implement the CM
Skills:
Good experience / knowledge on CCTV system, including design,
implementation and ongoing management/troubleshooting,
- Good problem-solving skills
- Knowledge in Technical specifications and Conditions for the use of
Cameras, Object viewing in CCTV system, Display monitors, Lighting in CCTV
covered areas
- Strong technical understanding of Analogue and IP CCTV systems
- Knowledge in other system such as Parking System
- CAD knowledge
if you interested kindly send your updated CV to the email blow with
mentioning the job title:
CV@btgroup.net
----------------------------------------------------------------------------
Job Openings at Sharjah International Private School
Sharjah International Private School (SIPS) is seeking qualified and
passionate professionals to join our team for the following positions:
-Science Teacher (Chemistry)
-Bachelor’s degree in Chemistry or a related field.
-Minimum [2 years] of teaching experience in the British curriculum.
-Strong classroom management and communication skills.
-Librarian
-Bachelor’s degree in Library Science or a related field.
-Experience in managing school libraries and supporting students’
learning needs.
-Strong organizational and technology skills.
-Nurse
-Valid nursing license from the UAE Ministry of Health (MOH).
-Experience in school healthcare or pediatric nursing is a must.
-Excellent interpersonal and organizational skills.
How to Apply:
If you meet the above qualifications and are passionate about education,
send your CV and supporting documents to careers@sips.ae. Please mention the
position you are applying for in the email subject line.
Deadline for applications: [16-01-2025]
----------------------------------------------------------------------------
Dear friends!!!
URGENT JOB REQUIREMENT for the Design:
5 to 10+ years’ experience
1. Electrical Engineer (Primary - GIS substation)
2. Electrical Engineer (Protection - GIS substation)
3. Electrical designer ( Draftsman)
4. Civil & structural
designer (Draftsman- Structural,
Architectural and civil)
Location : KSA & INDIA
Forward the updated CV to the below mail ID: jaiganesh.eee@gmail.com
🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰
Posting date: 06-01-2025.
----------------------------------------------------------------------------
Requirements job vacancy.
1. QC engineer must have last 5Years
experience in sabic or Aramco
2. security
system engineer must have last 5 years in HCIS project
3. safety offer
must have last experience 5 years in sabic or Aramco
Please only forward you Cv if you have above experience, if your not
related to above experience, then please not to sent CV
WhatsApp 0531877759
🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰
Posting date: 09-01-2025.
----------------------------------------------------------------------------
Shumukh Radwa Office
We have urgent requirements
- Civil Supervisor
- ( Note expert on concrete work )
- Room and transport provide company
- Friday off
- salary monthly
Required Documents
- Valid Iqama
- performance good will transfer kafala after two months
- Duration for a long time
- Location Riyadh
- Send CV and iqama copy
Contact on: no call 0548203116 (Whatsapp)
🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰
Posting date: 09-01-2025.
----------------------------------------------------------------------------
Cathodic Protection Engineer/Technician Level1
Urgently we're looking
Cathodic Protection Engineer/Technician Level1
SOGEC is looking for a skilled Cathodic Protection Engineer/Technician
(Level 1) to join our team. The role involves assisting with CP system
installation, conducting inspections, performing maintenance, and ensuring
systems meet required standards,
Requirements
Diploma or Bachelor's degree in Engineering (or related field)
NACE Level 1 Cathodic Protection Certification
2+ years of experience in cathodic protection systems
Basic understanding of CP system design and troubleshooting
Strong technical and communication skills
Proficient in MS Office for reporting
Transferable lqama required (for local candidates) Immediate
availability preferred
Send your resume to sogec@ikkgroup.com
----------------------------------------------------------------------------
Cathodic Protection Engineer/Technician Level2
Urgently we're looking
Cathodic Protection Engineer/Technician Level2
SOGEC is seeking a qualified
Cathodic Protection Engineer Technician (Level 2) to join our team. Key
responsibilities include
conducting CP system design and installation, performing maintenance,
troubleshooting CP systems, and ensuring
compliance with industry standards.
*Requirements*Bachelor's degree in Engineering (or relevant field)
NACE Level 2 Cathodic Protection Certification
5+ years of hands-on experience in cathodic protection systems
Strong knowledge of CP design, testing, and standards
Proficient in MS Office and reporting tools
Transferable lqama required (for local candidates)
Immediate availability preferred
Send your resume to sogec@ikkgroup.com
----------------------------------------------------------------------------
🚨 Urgent
Multiple Job Opportunities🚨
We are actively seeking highly skilled professionals with experience in
Aramco projects for the following critical roles in Saudi Arabia! 🇸🇦🌍✨
🔹 QC Piping
Inspector
🔹 QC Rotating
Inspector
🔹 Mechanical QC
Supervisor
Requirements:
✅ Diploma or
Degree in relevant field
✅ Aramco
Approved & CBT Passed
✅ Strong working
knowledge in Plant Piping and Hydrotest activities
✅ Minimum 5
years of experience in the relevant scope of work
🌍 Location:
Saudi Arabia
⏳ Mobilization:
Immediate
If you meet the above criteria and are ready to join a prestigious
project, we want to hear from you! Submit your CV and ensure to mention the
relevant job title in the subject line. Shortlisted candidates will be
contacted within 5 working days. ✨
📧 Send your CV
to saudi.hirings2023@gmail.com
----------------------------------------------------------------------------
🚨 Multiple Job
Opportunities🚨
Join Our Team at Middle East Contracting Co. Ltd (MEG) in Khobar,
Abqaiq, Jafura, KSA!
- Piping Engineer
- HSE Engineer / Supervisor for Qualification and Vendor Management
- Document Controller
- Construction / Project Accountant
- HR Specialist / Construction
- HR Executive
- Admin
- Receptionists
- QA/QC Engineer / Supervisor
- Project Coordinator
- Business Coordinator
- Piping Planner
- Piping Manager
- Estimation Engineer
- Business Coordinator
Why MEG?
- Competitive salary and benefits
- A supportive work environment
- Opportunities for growth and development
- Diverse team culture
If you're passionate, dedicated, and ready to make an impact, we want to
hear from you!
Apply Now! Send your CV: Marwa@meg.com.sa or razan@meg.com.sa
----------------------------------------------------------------------------
URGENT - Project Planner
Urgently we're looking for below list of position to join our Client in
Riyadh as soon as possible.
We need a Project planner who poses with Project timeline scheduling
skills and lead the project for one of our projects in Jeddah
Should have at least 8 years of experience in high rise towers primarily
in Fit out & FF&E.
Competitive salary...
Email your Cv along with Subject Planner Email:- planning.recr@gmail.com
----------------------------------------------------------------------------
Multiple Job Opportunities
Type: Freelancing Contract
Location: Jeddah
Duration: 2-3 months
Looking to hire for the below positions:
- CWW Manager
- Fan Engagement & Program Manager
- Security Specialist
- Fencing Specialist
- Visa Specialist
- Head of Venue Operations Assistant
- Operations Admin
If you’re interested, please send your CV to jobs@saudimotorsport.com
mentioning the job title in the email subject
----------------------------------------------------------------------------
Operations & Maintenance Manager
We are looking for Operations & Maintenance Manager, have a good
experience in that field and has a good vision.
*Please send your cv to Hr@yamas.com.sa
And cc to pr@yamas.com.sa
----------------------------------------------------------------------------
Multiple Job Opportunities
We are hiring!
Themar Foods & Catering
Jobs Opportunity - Riyadh
We are looking for the following positions
1-Projects Manager
2- Franchise Manager
3- Area Operations Manager
4- CAD Designer
5-General Accountant
6- Quality Specialist
7-Procurement Specialist
8- Projects Specialist
9- Warehouse Keeper
If you are interested, please send your CV with the job title to:
hr@themarfoods.com
----------------------------------------------------------------------------
PMO Lead / Director
We are looking for PMO Lead / Director
Candidates with Industrial experience with minimum 20 years of
experience
Preferred Industry experience: Manufacturing,
Green field, Industrial.
Location: KSA.
Candidates with similar experience can share their profiles on
Syed.Shah@Tmic.com.sa
----------------------------------------------------------------------------
Multiple Job Opportunities
Job Opening in Riyadh and Jubail
Job Tittle:
1- RPA Administrator
2- RPA Developer
Total years of experience: 4-8 years
Kindly share the CVs through Linked in or email Das@jaddarah.com
----------------------------------------------------------------------------
Urgent Multiple Requirement
Duration - 01 Year Extendable
Project Location - Abqaiq
1. Coating QC Inspector (Aramco approved with CBT, Vendor code)
2. Welding QC Inspector (Aramco approved with CBT, Vendor code)
3. Piping QC Inspector (Aramco approved with CBT, Vendor code)
Interested candidate can apply (only available in KSA) cv send to
hr@greenengineering.sa
----------------------------------------------------------------------------
Multiple Requirement
Job Opening in Riyadh and Jubail
Job Tittle:
1- RPA Administrator
2- RPA Developer
Total years of experience: 4-8 years
Kindly share the CVs through Linked in or email Das@jaddarah.com
----------------------------------------------------------------------------
Administrative Job
We are looking for
Administrative
⁃ Experience:
Minimum 2-3 years of work experience in the preferably in Healthcare
facilities.
Interested Candidates, share your profiles With the job title at
msn@jaddarah.com
----------------------------------------------------------------------------
Multiple Job Opportunities
WE'RE HIRING!
DAR ENGINEERING is looking for skilled and highly motivated candidates
with a background in consultancy for villas and residential buildings projects
in Al Hofuf, Saudi Arabia.
- Quality Inspector (Civil)
- Quality Inspector (Infrastructure)
- Quality Inspector (Architectural)
- Civil/Electrical / Landscape
- Quality Inspector (Electrical)
- Civil Engineer
- Landscape Architect
- Land Surveyor
- Safety Officer
Qualification & Requirements:
Bachelor's degree in Engineering from recognized university.
Diploma of Associate Engineering for Quality Inspectors.
Must have previous experience on relevant projects.
Key Knowledge and Experience: Supervision experience with Consultant
Supervision Firms in large-scale construction projects particularly Villas and
Resident ial Buildings projects, at least last 3 years in KSA in similar
projects.
To apply, send your resume & cover letter to
careers@sigma-it.net Remember to include
the "Job Title" in the subject line
----------------------------------------------------------------------------
Sales Engineer
WE'RE HIRING!
Looking to expand our sales team and are currently seeking a talented
Sales Engineer to join our dynamic workforce.
Locations:
Jubail Industrial Area ) Riyadh New Industrial Area
Requirements:
Bachelor's degree in Engineering
At least 1 year of experience as Sales Engineer.
• Excellent communication skills, English is a must.
Kindly send your CV: Hr2@arabian-pipes.com
----------------------------------------------------------------------------
Low Voltage Production Engineer
WE'RE HIRING!
Vacancy for Low Voltage Production Engineer
Job description:
Job Purpose improve manufacturing processes to ensure efficient
production and high-quality output while actively seeking opportunities for
continuous improvement to boost productivity and reduce costs
Production Planning and Coordination
Plan and coordinate daily production
processes to ensure the consistent delivery of high-quality products.
Monitor and control Production Work in Progress (WIP) and sub-store
inventory.
Process Improvement
Lead efforts to improve processes, optimizing equipment and materials
for increased production efficiency
Provide essential engineering support for production and maintenance
activities to maintain operational efficiency
Production Evaluation and Recommendations:
Assess ongoing production activities and offer recommendations for
improvements
Investigate issues, identify root causes, and suggest effective
solutions,
Minimum 5-year experience in low voltage panels
Please share your CV with fm@shouaa.com.sa
----------------------------------------------------------------------------
We're hiring for the position of Senior Document Controller at Genedy
Construction.
Responsibilities:
- Manage and control project documents according to company standards.
- Coordinate document flow among project teams, consultants, and
contractors.
- Ensure proper filing, archiving, and document retrieval.
- Generate regular reports on document status and ensure effective
communication of updates.
- Maintain confidentiality and document integrity.
Qualifications:
- Bachelor's degree in a relevant field.
- Minimum of 7 years of document control experience, preferably in
construction.
- Proficiency in document management systems and MS Office.
- Strong organizational and communication skills.
- Attention to detail and ability to work under pressure.
How to Apply:
Send your CV to recruitment@genedygroup.com with the subject line:
"hashtag#Senior_Document_Controller".
----------------------------------------------------------------------------
We are hiring:-
1. Purchase Executive – IT
2. Sr. Procurement Engineer - Civil Finishes
3. Procurement Engineer - MEP
4. Procurement Engineer - Civil Materials
5. Procurement Engineer - Consultancy
6. Delivery Coordinator – Material Evaluation and Receiving (Civil,
Mech, or Electrical Engineer)
7. Material Engineer - Procurement
8. Procurement Officer
9. Travel Coordinator
10. Procurement Engineer - Plant & Machinery
11. Purchase Executive – Sales, Marketing & Agency Department
12. Shipping Coordinator with Logistics Experience
How to Apply:
📩 Send your CV
to careers@azizidevelopments.com
----------------------------------------------------------------------------
Urgent Job Opportunities in Saudi Arabia 🚨
We are actively seeking highly skilled professionals with experience in
Aramco projects for the following critical roles in Saudi Arabia! 🇸🇦🌍✨
🔹 QC Piping
Inspector
🔹 QC Rotating
Inspector
🔹 Mechanical QC
Supervisor
Requirements:
✅ Diploma or
Degree in relevant field
✅ Aramco
Approved & CBT Passed
✅ Strong working
knowledge in Plant Piping and Hydrotest activities
✅ Minimum 5
years of experience in the relevant scope of work
🌍 Location:
Saudi Arabia
⏳ Mobilization:
Immediate
If you meet the above criteria and are ready to join a prestigious
project, we want to hear from you! Submit your CV and ensure to mention the
relevant job title in the subject line. Shortlisted candidates will be
contacted within 5 working days. ✨
📧 Send your CV
to saudi.hirings2023@gmail.com or connect with me via LinkedIn! Antony Figarado
----------------------------------------------------------------------------
We are hiring in Zamil Steel!
📍Dammam 2nd
Industrial City
Positions:
Shipping Superintendent
Requirements:
Min. 3 years of experience
familiar in Blasting, Painting and Shipping
Qualifications:
Bachelor’s Degree in Engineering
Kindly Apply on below email and mention your job title:
ارجو التقديم على الايميل بالاسفل مع الوظيفه المطلوبه
Careers@zamilsteel.com
----------------------------------------------------------------------------
We’re looking for a Document Controller with experience in the interior or
fit-out industry to join our team! If you have excellent organizational skills,
attention to detail, and a strong background in managing project documentation,
we want to hear from you!
Share your CV: cecille@famproperties.com
URGENTLY HIRING! QUANTITY SURVEYOR
Should be experienced in estimation works in
pre contract (Civil). Should have proven experience in
site related QS works in post contract (Civil & MEP)
Work experience in ERP system is an
added advantage. Local hiring only.
Contact: 71366221,
email: careers@rahmangrp.com
----------------------------------------------------------------------------
Senior IT Urgent hiring!!
1. UI/UX Specialist
2. SharePoint Designer
3. Oracle Developer
4. IT Project Manager
5. PowerApps Developer
6. Applications Quality Engineer
7. IT Procurement Coordinator
8. Application Security Engineer
9. .NET Application Architect
We need only locally available candidate's with valid QID and NOC.
Eligible candidates can share your resumes at the what's app number:
31311751
----------------------------------------------------------------------------
We Are Hiring – Commis Chef:-
Umbrella Trading and Project Management is seeking talented Commis Chef
candidates to join our dynamic team. We manage multiple QSR brands, Catering,
and Cloud Kitchen concepts in highly populated areas across Qatar, operating 4
successful brands.
Key Requirements
• Cuisine Expertise:
• Asian Cuisine
• Oriental Cuisine
• Indian Cuisine
• Arabic Cuisine
• Fast Food, Juices, Sweets
• Bakery, Fried Chicken, Sandwiches
• American Cuisine
• Skills:
• Must have a valid QID and proper NOC
• Salary: Based on experience, skills,
and knowledge
please forward your CV to info@mamaschicken.org or WhatsApp us at +974
50684581 / +974 31066996.
No comments:
Post a Comment